2008-07-31

RSS-läsare av hockeyhockeyhockey.se

Då syfter jag inte till själva programmet eller vad det är (jag använder mig fortfarande av bokmärken och förstår mig inte riktigt på nymodigheter som RSS) utan läsare av bloggen som följer oss via RSS.
***
Säkra källor till Bloggkollektivet säger nämligen att vi har sådana läsare. I alla fall en. Finns det fler? Tillkännage er!
***
Det här med RSS sätter ju helt plötsligt press på oss. Nu måste vi producera inlägg. Det kan alltså komma att bli en del krystade inlägg framöver. Ja, ungefär som det här.

Av: Jacob

4 kommentarer:

  1. Då får väl jag lägga en krystad kommentar till det krystade inlägget. JFGI! http://sv.wikipedia.org/wiki/RSS

    SvaraRadera
  2. Antar att personen som näms i texten är jag efter mitt mail :) och oja jag använder den webbaserade RSS-läsaren Google reader. Otroligt smidigt och man slipper ha en miljon bokmärken.

    SvaraRadera
  3. Jon: Vi kan inte avslöja våra källor. Tyvärr. Men du kunde uppenbarligen. Hoho.

    SvaraRadera
  4. Klart man använder RSS för att läsa bloggar, det äs så otroligt smidigt.

    /Olle

    SvaraRadera