2008-08-22

Bloggen avslöjar - inget. Precis som vanligt

Jante och Uffe har den senaste tiden viskat på sina bloggar om ett projekt. "The Manhattan Project". I går hade de tydligen en heldag med möten om just detta. Och nu har Bloggkollektivet fått reda på vad det handlar om. Men vi kommer inte att avslöja det. Det får Jante och Uffe sköta själva.

Men om allt går som de vill kommer ni att bli glada. Ja, om ni gillar hockey alltså. För det antar jag att ni gör, ni sitter ändå och läser på hockeyhockeyhockey.se. Jag håller mina tummar i alla fall. Gör det ni också. Även om det är i blindo.

***

Nu till något helt annat. Vi på hockeyhockeyhockey.se jobbar ju som bekant med att få bort uttrycket "På tennis" från hockeyvärlden. Om vi nu inte kan få bort det så kan i alla fall jag gå med på en kompromiss: "På bordtennis". Helt enkelt för att hylla Jörgen Persson. Bolt och Phelps? Nej, tack. För vi har Jörgen Persson. Så det så!

Av: Jacob

1 kommentar:

  1. När jag spelade pingis i början av 90-talet så var Primorac, Samsonov och Persson smått rutinerade och gamla i gamet. Hur kan det stå så stilla i pingisvärlden? Det krävs uppenbarligen ingen fantastisk fysik för att ro i hamn en os-semifinal.

    Vilket kasst OS det har varit.

    SvaraRadera