2008-08-28

Dåliga kampanjer, del II


Vi har redan delat ut, åtminstone, en känga till FBK:s två-ord-punkt-två-ord-punk-kampanj (Stort hjärta. Hårt arbete.). Men frågan är om inte LHC är ett snäpp sämre.

Alltså är man inte trött på att bara komma till final?
Siktar man inte på att vinna efter två år av andraplatser?
Hur bra passar sig då:
final igen.

Ja, det är alltså det som toppar LHC-webben. Final igen.
För mig hade det lika gärna kunnat vara, Tvåa igen.

För att summera. Har du en reklambyrå och är ute efter lätta pengar? Kontakta ett hockeylag, de köper vad skit som helst.

Av: Jacob

3 kommentarer:

  1. Men herregud! Inte nog med att den loseraktiga hejkomohjälpmigsloganen, de har givit den "coola" hockeytspelaren i bannern röda pupiller också. Det är nästan för bra för att vara sant..!tb

    SvaraRadera
  2. Skönt att veta att dom nöjer sig med final... Min mamma sa alltid sikta mot stjärnor så hamnar du i trätopparna.

    Gäller tydligen inte här men så är det väll samma marknadsavdelning som sålde annonser till nynazistiskaorganisationer för ett par årsedan

    SvaraRadera
  3. hahahaha - väl rutet!

    SvaraRadera