2008-08-05

Min kompis lumpenkompis


Stefan Liv har i en TV-intervju en gång berättat hur han tappat bort sin fjärrkontroll och att han letade som satan utan resultat. Ett par veckor senare så kommer fjärren helt plötsligt fram. Stefan återfinner den i kylskåpet. Tjena.

Detta erkänner han alltså själv. Inte alla tältpinnar i det tältet om man säger så och nu finns det ytterligare bevis för att Liv inte har alla paddlar i vattnet. Min kompis lumpenpolare påstår sig till exempel ha bevittnat Stefan Liv beställa en "isvatten utan is" på McDonald´s.

Av: Jacob

5 kommentarer:

  1. Kan också vara att han är ironisk (ja, jag har börjat tycka om S Liv av nån anledning). Typ som Linus när han beställer en Casuvio till pizzabagarnas stora förtret.

    Fast antagligen är fallet inte så.

    SvaraRadera
  2. Vem har sagt att jag inte gillar Liv? Dumma människor är mycket älskvärda, tänk Arnie i Gilbert Grape.

    SvaraRadera
  3. "Vem har sagt att jag inte gillar Liv?"

    Ingen?

    Jag hatar däremot dumma människor. Ser inget älskvärt i dem.

    SvaraRadera
  4. Har du inget nytt att komma med, det sa han ju typ 2001 eller nått när han var 19 eller nått

    Sen kan man fråga sig hur smarta målvakter i allmänhet är, då dom frivilligt ställer sig i ett mål där alla ska skjuta och sparka in i mål, och deras uppgift är att stå ivägen

    SvaraRadera
  5. Fast nu hävdar jag ju inte att det är en nyhet. Eller?
    En rolig grej bara, som inte alla känner till kanske

    SvaraRadera