2008-08-08

Patrik Sjöberg blandar saft i Frölunda

Saxat från den här artikeln på bladets webb:
Ska du bli föreläsare som många andra före detta idrottsstjärnor?

– Nej, det är inte min grej. Jag har fått massvis med förfrågningar, men alltid tackat nej. Jag vill hellre jobba inom en förening.

Frölunda hockey?
– Ja, det hade varit gött. Men de har redan en bra organisation. Jag får väl börja som saftblandare eller nåt.

***

Lite längre ner i artikeln kan man läsa att Sjöberg bara har porr i sin dator, inte statistik som hoppkollegan Holm.

5 kommentarer:

  1. Är det inte även så att även Sjöberg börjar bli lite töntig som måste ta varje tilfälle akt att säga att Holm är en tönt som inte hoppat lika högt som honom?

    Vidare så har jag svårt att se någon förening som vill ta in en kokainstin porssurfande övervintrad göteborgare i sin förening,,,inte ens frölunda

    SvaraRadera
  2. Holm kan inte ha tillräckligt med skit. Ställa upp i På Spåret å grejer. Nä, Sjöberg leder den fajten.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle kunna gå över lik för att få vara med i På spåret, Sveriges i särklass bästa underhållningsprogram genom tiderna.

    Men jag förstår att ni obildade tv-licensfuskande "jag tittar bara på kanal5 för att alla snygga människor jobbar där och de har så bra program där man skämmer ut människor så man får skratta åt dem och pontus gårdinger är så jävla fin alltså"-människor inte kan uppskatta bildande program.. :(

    SvaraRadera
  4. Fy fan! På spåret har sett likadant ut i... ja, tio år minst va? Eller är det femton år? Så extremt förutsägbart. En alkoholist som programledare, en sidekick med Asperger och Stefan Holm glänsandes i dressinen. Det blir inte sämre än så.

    Och jag betalar tv-licens. Men funderar på att skippa det p g a På spåret.

    SvaraRadera
  5. Jag kan glädja dej med att det endast är kanal5profilerna Fredrik och Filip kvar från förra säsongen i årets sättning. Och det borde ju gå hem hos dej.. :P

    Vidare ska tydligen hela programmet föryngras med gästartister som Brolle och Sanna Nielsen också, en idé som jag är helt emot, även om jag var helt emot Triple and Touch också..

    SvaraRadera