2008-08-06

Senaste snacket med Canal+

Har kört en mejlvända till med Canal+, tydligen ska det gå att välja bara ett lag på säsongskortet. Något som C+ tidigare sagt att det inte ska gå. Jag är dock inte säker. Jag vet inte om jag blev så mycket klockare efter mina mejl fram och tillbaka med Ulrika Westerberg, pressansvarig för sport på Canal+, vi får väl se om ni blir det.

Hur kommer att säsongskortet att se ut kommande säsong, kommer det finnas möjlighet att köpa ett säsongskort kopplat till ett specifikt lag?
– Det kommer finnas möjlighet att köpa ett säsongskort kopplat till ett specifikt lag.

Vad kommer det att kosta med ett säsongskort för bara ett lag och hur kommer det att funka?
– Säsongskortet kommer kosta 199 kr/mån. Bindningstid: 12 månader. Debiteras i sex månader.

Men det är väl samma pris som för alla lag? Alltså det ordinarie säsongskortet. Eller har vi missuppfattat varandra nu?
– Klubblagskortet kostar 199kr/mån och debiteras i sex månader. Medan det ordinarie säsongskortet kostar 139kr/mån, men debiteras i 12 månader.

Av: Jacob

1 kommentar:

  1. 1194 kr eller 1668 kr alltså. Fast jag fattar inte bindningstiden när man ändå inte kan bruka det och inte heller betalar för det heller. Eller fattar jag helt fel nu? För upprörd för att tänka, jävla skitdomare från Irland.

    SvaraRadera