2008-08-20

Svaret på gåtan?

Min mamma var inte och såg speciellt många hockeymatcher när jag var ung, hon hävdade att det var kallt i hallen etc, etc. Gjorde inte mig så mycket då pappa alltid var med samt att mamma alltid ställt upp på allt annat för min del. Det roliga med min mamma är att hon gillar att till exempelvis att filma skolavslutningar, konfirmationer, födelsedagar, svampplockning och semestrar. Har ändå funderat på varför hon inte ville följa med på matcherna köpte inte riktigt det där med kallt i hallen, undra om jag inte har kommit lite närmare lösningen med detta klipp.





Av:Linus

5 kommentarer:

  1. Helt fel alltså. Har aldrig gillat kalla ishallar idiotiska tränare som låter mina ungar sitta på bänken, andra mammor som har så fantastiska barn
    sen slutade inte alla matcher som jag ville dvs oavgjort
    Har nog sett lika lite matcher som kanotlopp alldelesför nervigt''
    Sen var det roligare att sy dockkläder

    SvaraRadera
  2. Ok, det hon menar är att hon fick se mina bröder sitta på bänken.

    SvaraRadera
  3. Fick ditt självförtroende en törn nu, Linus?

    Men Lena, du vill väl inte att Frölundas matcher ska sluta oavgjort?!

    SvaraRadera
  4. Oj, blir mörkrädd av det där klippet...
    Men roligt är det. Och sjukt.

    SvaraRadera
  5. Hahaha. Linus, jag kan trösta dej med att jag satt på bänken mycket när jag lirade bandy också. Och min mamma körde mig fan inte till några matcher alls, även om hon mer än gärna drack lite bandyglögg på annandagsmatcherna.. :P

    SvaraRadera