2008-09-15

Ännu en anledning att gilla Kallio

Mats hade garanterat bytt ut "gilla" mot "älska" i rubriken. Men gillar Kallio gör väl alla på något vis. Och nu blir han ännu mer älskvärd, i alla fall för mig.

Komposit, vad är det egentligen?
Nej, tacka vet jag trä. Och Kallio håller med.
Så här säger han i Sportbladet, som för övrigt tror att Kallio är årets skyttekung:
"Och nu i senvintras stängde fabriken som gjorde min klubba. Jag har bara 20 stycken kvar, sedan är det slut. Vet faktiskt inte hur jag ska göra när klubborna är slut. Trivs så bra med trä och materialet och klubbvinkeln passar mitt skott och mina passningar. Vi får se hur det löser sig."

Vi får verkligen hoppas att det löser sig Tomi. Verkligen.

Av: Jacob

5 kommentarer:

  1. Kan man nu misstänka att hans trunk kommer att försvinna när Frölunda har bortamatcher? Och sedan kommer det en anonym video skickad till kansliet där hans trästickor brinner för fullt...

    SvaraRadera
  2. Lagen Frölunda möter kommer ju tävla om vem som slashar sönder flest av Kallios klubbor.

    Det är något att kolla ikväll. Hur många av Kallios klubbur Laine paja?

    SvaraRadera
  3. Men allvarligt, klart att karln ska få lite gamla träklubbor, lite som när BÅG körde med sina gamla plastskridskor.

    Förvrigt så vet jag inte om man kan fortsätta att gilla Tomi om han lär sig att hantera kompositen, kommer ju bli helt löjligt hårda handledare då...brrrr

    SvaraRadera
  4. gött då ar jag inernet igen,,, stenålder attinte vara uppkopplad 24/7 kids, glöm aldrig det

    SvaraRadera
  5. fick du någon användning av vårt gamla modem?

    SvaraRadera