2008-10-20

Köpläge?

Ett riktigt fan ska ju enligt en del se ut som en jävla pajas när dom går på hockey, var riktigt många som körde den stilen i lördags mellan FBK-Brynäs. Är ju inte så mycket för det här med souvenirer, matchtröjor, fula jävla hattar med inbyggd peruk eller annat valfri idiotisk pryl som Looben och Rundqvist bestämt sig för att dom ska kränga på pöbeln i LLA.

Jag har dock en fin fin FBK-standar som står och pryder mitt vardagsrum och en hoodtröja som jag har när jag är lite extra pepp inför en TV-match. Letar dock regelbundet på tradera efter lite unika gamla FBK-prylar, en störning god som få säger jag, jävla idiot säger du.

Hur som haver idag sprang jag över denna auktion, svårt att argumentera mot objektets unika status men frågan är ju om det är köpläge? Vad säger ni gott folk?

För egen del så känns det lite som det blir inte mycket mer "jag är hockeydum och förstår inget annat i världen än att min fru lagar mat och tar hand om barnen medan jag gangbangar folk på hotell" men jag kan inte låta bli att tänka på att det vore ju ändå en hyfsat unik FBK-pryl, eller har alla hemma i 054 en sån här bild på vaktmästeriet?

Mycket frågor lite svar, jag lägger nog fan ett bud, fast på fyllan med Mats login.

Av: Linus

6 kommentarer:

  1. Köp.Och Sudden betalar halva utgår jag ifrån.

    Har du mitt lösenord eller ska jag mejla det?

    SvaraRadera
  2. tror det är sudden som lagt det ledande budet

    SvaraRadera
  3. Tror det blir svårt, Ernie23 har nog gett sig fan på att han ska ha den. Men bjud för fan!

    SvaraRadera
  4. visst låter Ernie som en ganska snuskig kille?

    SvaraRadera
  5. Det är jag som är Ernie.

    DIFtjejen är snyggare.

    SvaraRadera
  6. haha, rent generellt sett är tjejer som håller på fbk rätt fula, fins ngt enstaka undantag som bekräftar regeln, men dom flesta ser ut som bilolyckor

    SvaraRadera