2008-11-18

Elitseriens fulaste tröjor skrinnar på Värmländsk is, del 3

Ser ni eller? Kåberg lyckas ju till och med att dribbla och han tacklar. Snart sitter pucken också.
* * * * *
Ordentliga tacklingar count:
Emil Kåberg, 2
Martin Johansson, 1
Marius Holtet, 1

Anton Axelsson, 1
Björn Svensson, 1
* * * * *
Ingen publiksiffra än. Men frågan är om de lyckas spräcka 5000 ens. Pinsamt om inte. Eller, oavsett siffra så är den kass. Det syns och det är pinsamt.
* * * * * *
Helt otroligt hur två lag i bra form kan bjuda på en så tråkig hockeymatch.
Bäst på isen är Emil Kåberg och Magnus P-S. Det säger ändå en hel de, en grovjobbare utan handleder och en junior.
* * * * *
Challe avslutar med att skrika på Kuben efter att Kåberg vält just P-S. Gött att se ändå. Lågan i Challes skalle slocknar aldrig.
* * * * *
Larmvästarna någon undrar över är publikvärdar skulle jag tippa på.
* * * * *
Vi fick se ett mål. Whoptido. Ja, lite så känns det.
Nu vet vi vad som händer när två starka vindar kolliderar. Inte ett smack. Vindarna lägger sig ner och dör.

Av: Jacob

5 kommentarer:

  1. men fan vad lite folk det är där,bortskämda nötter på andra sidan kilsbergen...

    SvaraRadera
  2. 5186.
    Jag säger inte mer än så.

    SvaraRadera
  3. jag, JAG, säger så här,1000per till kommerom domslutar spela i kissed a girl technoversionen. fy fan så illa

    SvaraRadera
  4. Magnus P-S kommer att drömma om den här matchen ett tag tror jag

    SvaraRadera
  5. http://nilssonochbark.blogspot.com där har ni matchen i bilder.

    SvaraRadera