2008-11-26

Insiktsfullt

- Jag spelar billigt för Djurgården.


Det är ju faktiskt kul sagt. Finns flera betydelser med lite fantasi. 

Jag vidhåller nog att allt ändå är relativt, Andreas. Det är knappast ingen Frölundalön direkt, men det är du ju inte värd heller. 

Kul för DIF när de börjar halta ännu mera. Då är det inte herr Holmqvist som kommer att ta på sig blåstället och göra skäl för sin lön. Tvärtom, han kommer att kunna skita i det med gott samvete. Han har ju inte betalt för det liksom. 

Av: Mats

4 kommentarer:

  1. Hahahaha!!! Du fattar ju ingenting!Han spelar ju med hjärta, vad tror du annars att han spelar för så sjukt lite pengar för. Hörde att han får typ 50 lakan/m. Knappast en lön för en spelare på hans nivå! Säga vad man vill om det här, men han är fan kung!

    SvaraRadera
  2. håller med. han var bästa poängplockaren bland backarna i frölunda och spelade stabilt. men här i dif har han varit grym och är ödmjuk för den piss lönen. han är snart uppe i toppen som när han spelade i LHC. GO HONKEN!

    SvaraRadera
  3. Eller så är han helt slut som artist och borde sälja bussen och ställa in turnén

    SvaraRadera
  4. Anonym 1: Som sagt, jag tycker inte (och DIF?) att han är värd mera i lön. Det är inte att spela med hjärta. Det är att spela efter sin förmåga. Om jag vore klubbdirektör skulle jag belöna någon med hjärta, inte straffa dom med lägre lön.

    Anonym 2: Han var aldrig stabil i Frölunda. Ett par mål och assist döljer inte faktumet att han var en katastrof i egen zon och med sina uppspel.

    Linus: Kunde inte ha sagt det bättre själv.

    SvaraRadera