2008-11-13

Miniråttor (möss?) på besök i LLA

Ser man på. Sammen och Tommy vaskar om lite i kedjorna. Tjock-Micke (dags att damma av det smeknamnet igen nu) går in med Wallin och Goren. Den som avlyssnade mitt och Linus msn-samtal förut vet vad jag tycker om det.
För er andra: Färjestad behöver balans och kontinuitet. Inte nya kedjor varje match.
Glädjande är det i alla fall att se Le Fransos som extraforward.
* * * * *
Färjestad kan hamna nedanför strecket ikväll. Jag tror att det hänger på Luleå och MODO om man säger så. Det känns inte som FBK:s dag. Med Niskala i åtanke bland annat.
* * * * * *
Längst upp, under de upphissade "tröjorna" sitter en kille med dropp. Respekt. Alla ni andra som bor i Karlstad och som inte är här, vad har ni för ursäkt? Tänkte väl det.
* * * * *
Ska bli jävligt kul att se Greken live, ja, hela den kedjan faktiskt.
* * * * *
Tänkte hålla koll lite på musiken som spelas under matchen och ge er en LLA-playlist. Bara att ladda ner och bränna ut sen.
Sätt på den hemma och lyssna tillsammans med en kokt med bröd och lite blaskigt kaffe i handen. Som att gå på hockey, fast hemma och 300 spänn billigare.
* * * * *
Penis. Nu spillde jag ut mitt kaffe.
* * * * *
Svarta november. Jodå, Färjestad kan nog aspirera på titeln svartast i november.
* * * * *
Crippe är tillbaka i LLA. Mycket spel i sarghörnerna idag med andra ord. Mer än vanligt alltså, och det säger en hel del den här säsongen.
* * * * *
Skåhlberg är sjunde back ser jag. Det är han inte i min bok, inte i år.
* * * * *
Massa kids i arenan idag också. Jag kommer drömma "andra sidan är ni klara" i natt. Satan.
* * * * *
Dags att lägga ner klack-sången innan match nu. Ingen sjunger ju. Klacken är inte ens halvfull.
Okej, ni fick chansen. Tog den inte. Fine, lägg ner nu.
Nu ska jag lägga ner det här inlägget vi hörs i första periodpausen.

Av: Jacob

1 kommentar: