2008-12-04

Uppsnack #41

Hockeytorsdag och full jävla omgång, en omgång som kommer att bjuda på en hel del skrällar. Om nu något resultat kan vara en skräll i år.

Frölunda – MODO
Börjar irritera mig ganska mycket på mig själv, här om kvällen satt jag framför TV:n och hoppades lite på Frölunda, vad fan handlar det om? Lika så här så hoppas jag Frölunda vinner men MODO Gör processen kort med REAL idag och vinner enkelt på bortais.
Tips: 1-4

Timrå – HV71
Timrå har blivit av med Tom och det gör laget bättre, på kort sikt gör det Timrå till vinnare igen och redan idag mosar man HV71
Tips: 7-2

Brynäs – Linköping
Linköping visade att dom kunde i Scandinavium, men ikväll ställer de bara ut skridskorna och det räcker inte mot BIF, hemmavinst i Gävle således.
Tips: 4-2

Rögle – Södertälje
Jag säger bara: Hanneseffekten
Tips: 0-8

Djurgården – Skellefteå
213 personer får idag se Djurgården visa upp ett spel som vi inte sett sedan seklet var ungt. Christian Söderström hänger återigen nere i sarghörnen.
Tips: 5-3

Färjestad – Luleå
4963, det är publiksiffran ikväll. Varför? Jo, för att Göran har slutat dansa och Per Åslund tillhör framtiden. Men detta klarar kanske FBK av att vinna ändå.
Tips: 4-1

Av: Linus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar