2008-12-28

Uppsnack #49

Full jävla omgång. Ingen tid för något extra dravel då min buss går om 20 minuter och jag sitter naken i köket. Ses sen.

MODO Hockey - Frölunda HC
Kan bli säsongens enklaste bortaseger för Frölunda.
Tips: 0-4

Timrå IK - Linköping HC
Hur kunde Timrå vinna borta mot Skellefteå senast? Inte fan vet jag, men de gör ett dödsryck idag igen.
Tips: 3-2

Brynäs IF - Hv71
Den andre junismålvakten är ju inte strålande faktiskt. Torsk med andra ord.
Tips: 2-3

Rögle BK - Luleå HF
Det som skulle ha varit ett bottenmöte alla kategorier blir nu istället en överraskning på kraftig dekis mot serieledarna. Bortavinst, men Peter Högardh gör väl mål som vanligt och strör salt i mina sår.
Tips: 3-5

Södertälje SK - Skellefteå AIK
Bara för att SSK måste vinna och Skellefteå fortfarande är lite skärrade efter senaste torsken. Enkel vinst.
Tips: 5-1

Färjestad BK - Djurgården IF
Hela Bloggkollektivet ska bevittna spektaklet i LLA idag. Lyssna enbart till mina rapporter och tips, då jag är objektiv. Det ska bli grymt gött med korv. Och hockey så klart. FBK reder ut det utan några större problem. Jag hoppas bara få se Divis live innan han lämnar Sverige för gott.
Tips: 4-2

Av: Mats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar