2009-01-09

Chris om Tavares-incidenten!

Jag har under hela veckan ställt mig frågan, varför fick inte Tavares sätta en i öppen bur på Sverige i slutsekundrarna av JVM-finalen? Chris och Wikegård verkade ganska bestämda på den punkten. Jag tyckte inte att Tavares hade gjort något särskilt iögonfallande under matchen och mailade därför Chris och frågade. Svaret jag fick var:

"Jag ville inte att Tavares skulle ta rubrikerna ifrån Hodgson i finalen. Därav att jag sa så. Jag anser precis som TSN:s kommentatorer att Hodgson är en bättre spelare än Tavares. Jag/vi unnade helt enkelt honom att vara bäst i finalen."

Fair Enough. Jag tyckte att Hodgson gjorde en riktigt bra match och måste nog hålla med Chris i sitt påstående. Nu försvinner jag från etern i någon vecka i väntan på nytt bredband. Simma lugnt!

Av: Sudden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar