2009-01-24

Inför FBK-TIK

Regn, snö och kyla på utsidan. Då är det alltid skönt att gömma sig inne i en ishall, speciellt om det är hockeymatch på g. Och det är det ju.
Formstarka Timrå är på besök i LLA.
Färjestad mönstrar ett nära inpå ordinarie lag trots allt, egentligen är det "bara" Totto och Goren som saknas. Men det har ju vart en hel del sjukdomar i laget så vi får se hur fitta (älskar när man kan skriva fitta utan att verka dum i huvet) de är i FBK.
* * * * *
Det kommer inga rapporter från mig under matchens gång idag.
Jag ska leverera två texter och en massa fakta till Sundsvalls Tidning samt den sedvanliga texten till sajten.
Då får bloggen vila lite.
Mats kanske ska slökolla någon match och också bjuda på lite kommentarer?
* * * * *
Satt och bajsade precis innan jag begav mig till arenan och läste reportaget om Stefan Schwartz i senaste Offside. Vilken spelare.
Vem är svensk hockeys motsvarighet skulle ni säga? Finns det ens någon? Tror tyvärr inte det...
Med den bilden (jag på toaletten) lämnar jag er för nu.

Av: Jacob

1 kommentar:

  1. Bros och Wernblom utmanar Magnus Roupe på posten som hockeyns stefan schwartz

    SvaraRadera