2009-01-16

Totto och 60+

På allmän begäran:

* Totto var tillsammans med Dick Axelsson Färjestads utan tvekan bästa spelare mot Södertälje.
* Publiken var som satt på första raden direkt vid sidan av bortalagets utvisningsbås har jag haft kolla på förr. De sitter mer eller mindre rakt under mig. En ha nummer 28 på tröjan och namnet Farfar. Och visst stod de upp och sträckte sig mot plexiglaset för att banka när Eero firade mål precis framför dem.

Annat noterat:
* Josefsson och Klasen i SSK har samma frisör som Kristoffer Berglund i Luleå. Hockeyfrisyren á la Jagr verkar verkligen vara på frammarsch.
* Jim Brithén ligger nu på min topplista över trista tränare i Elitserien. Tidigare finns Harri Rindell och Kenta Johansson där.
* Hela Karlstads 60+ befolkning var på plats och klappade takten hela matchen.

Av: Jacob

1 kommentar:

  1. Och-vi-kan-konstatera-att-Jurefalk:
    - Thomas Rhodin, när gjorde du två mål senast

    Totto-bäst-på-plan:
    - Haha, det måste ha varit när älva brann.

    Håller med, Totto var bäst på isen igår. Det är så stort kryss i taket att jag måste gnugga mig i ögonen...

    SvaraRadera