2009-01-19

Tvära kast

Sitter man där framför TV;n och gråter, hel paj i psyket åt gamla idrottssminnen, hamen jag är en blödig jävel när det kommer till sport, tårarna rinner, kan knappt andas och får gåshud. Trivs som aldrig förr,ensam tårögd och har het glömt bort att folk inte röstar på Z. Vad händer jo då lte Tom Jones till underhållning, kan det bli bättre?

Tydligen för först ut i en sällan skådad slakt av Tjurnes bästa är Fucking Brolle Jr som tydligen har tuffat till sig ordentligt med en gaddning på haleen,,, fräkt som fan Brolle,, hur gick det till att han fi vara ihop med Elin Lanto Däreefter en Idol och sen sveriges töntigaste männsika han Magnus från Fame,,,nej fy fan säger jag. Jag som satt och grät och mådde så bra. Men nu kan det väl inte bli värre, Jodå Elisabth "Fuking svt 24 mitt i natten dansar som en sopa på tv4 oh mit hår ser ut som jag har tvåkatter på huvudet" Höglund kommer in,,, nej jag återgå till att slå in porslin och packa flyttlådor. Det är livet det!!

stavfel, syftnigsfel? gör det bättre själv då!

Av: Linus

1 kommentar:

  1. som så många gånger förr är han bäst; http://blogg.aftonbladet.se/18756/perma/1092072

    SvaraRadera