2009-01-22

Uppsnack #61

Fyra matcher idag och anal+ sänder Timrå – Brynäs, frågan är om det kan bli så att tokiga Kroater mot ett nyfött svenskt handbollsunder lockar mer. Inte riktigt klart än men en sista sportkväll ska pressas ur lyan bland flyttlådor och i hopskruvade möbler. Alla är som vanligt välkomna!

Timrå - Brynäs
Markström har en okänd knäskada kan man läsa i rosatidningen idag, hur okänd är en skada när det står om den i tidningen tänker jag. Alla målvakter som spelar med liknade spelstil får förr eller senare problem med knäna så jag tror kanske inte Brynäs darrar allt för mycket, några som darrar är Timrå.
Tips: 3-5

Södertälje - Rögle
Södertälje bjuder idag på gratis inträde, mäktigt tifo och hyllning av SSK profiler m.m. m.m. Jävla tur att de passade på när Rögle kommer på besök. Hur tänkte man då, inge vill ändå köpa biljetter så vi försöker då? Hade inte fler kommit om ett riktigt hockeylag kom på besök?
Nåja, SSK har inga supertvillingar och framförallt inge Peter Högarhdthdthdt.
Tips: 1-6

Frölunda - Djurgården
Vill inte tippa för det laget jag tror kommer vinna kommer att förlora så jag säger kort och gott.
Tips: 2-4

Skellefteå - MODO
Mest bara för att mitt dreamteam ska få lite poäng så hoppas och tror jag på en SAIK-seger. Helt omotiverat så när på det att MODO är rätt kassa nu för tiden.
Tips: 4-0

Av: Linus

1 kommentar: