2009-02-13

Nu hetsar vi fram till nedsläpp klockan 18.30 i morgon lördag

I morgon kan det vara så ledsamt att det är sista mötet mellan Färjestad och Frölunda.
I år har de båda lagen utan tvekan bjudit upp till de absolut bästa matcherna jag sett i år. Dessutom finns det ju en viss rivalitet mellan de båda lagen. En rivalitet som kan få vilken seriematch som helst att kännas som slutspel.
* * * * *
I samband med att Färjestad mött Frölunda har följande saker med 3/4 av Bloggkollektivet inblandade skett:
• En Frölunda halsduk har blivit besudlad med urin samt sänkts i Klarälven
• En konversation med två poliser om var det är lämpligt att kissa klockan 03.00 (hade ingenting med halsduken att göra)
• Ett "dansslagsmål"
* * * * *
Men det viktigaste av allt är att bloggen tänder till (nu får vi se hur det blir med det, med tanka på alla hjärtans dag och svärmorsmiddagar).

Förra året, under slutspelet, var det löjligt mycket och bra hets i bloggen. Och nu smäller jag av startpistolen. Nu kör vi. Jag vill se avföring flyga åt båda hållen.

Jag börjar med den här bilden. Så här så Mats, bög-Mats, ut under slutspelet förra året:


Av: Jacob

1 kommentar:

  1. jag måste nog köra en linusklassiker här:

    Varför?

    Mats, varför?

    SvaraRadera