2009-04-07

Final #4

Jacob: Färjestad-HV71 3-0 (1-0, 0-0, 2-0)
I dag får Gustavsson tangera Henkes slutspelsrekord i antal nollor. Och ikväll, på riktigt, så gör Emil Kåberg mål
För övrigt anser jag det beundransvärt att Linus tippar som han gör.

Linus: Färjestad-HV71 0-8 (0-0,0-2,0-6)
Kan kanske vara ute på tunn is men så jävla bra som Stefan liv är och vilket fantastiskt lag HV är så kan det bara sluta på ett sätt. Som en extra gräddklick på tårtan så älskar ju HV att ligga under i matchserier. De taggar dem lite mer, och Davidsson shit va bra han är, sen tror jag att Pelle G även lyckas sätta in sin klubba i huvudet på Nordström och JJ så kan de sitta på läktarn med Goren och Marcus J... Då är Guldet hemma i Jönköping innan påsk är över!

Mats: Färjestad-HV71 3-1 (1-0,1-1,1-0)

Äh, jag bryr mig nog inte längre. Den finalserien är ju som de två senaste. Ganska så fattiga matcher där det aldrig hettar till ordentligt eller blir riktigt spännande. Färjestad vinner idag och nästa. Men jag ber till Gud att jag har fel. Hv, kom igen, vinn idag och ta fajten nu! 

Sudden: Färjestad-HV71 2-1 (0-0,0-1,1-0,1-0)
Jag tror på en jämn tillställning idag. FBK vinner på tur i sudden efter att Rickard "Pelle Prestberg anno 1998" Wallin tryckt in en mellan bena på Liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar