2009-09-01

Jag noterar att...

...Linkan, halv-alkisen, fick kicken från sitt ryska lag. Ett lag i Ryssland vill inte ha någon som är glad i flaskan. Blir nog inte lätt att hitta en ny klubb.

...hockeyhockeyhockey.se har gjort sig ett namn runt om i Sverige (Värmland, same-same). När jag var i Säffle för Färjestad–Frölunda var både Säffle HC:s ordförande och sportansvarige besvikna över att vi inte bloggat under sommaren och att jag inte skulle blogga under matchen. Och i Kobbs Arena vid en FBK-träning kom det fram en vaktmästare (eller nåt) och sa hockey, hockey, hockey!
...att tongångarna i Karlstad är precis som vanligt. Färjestad suger, typ.
...att jag förmodligen inte kommer blogga så mycket här, men hoppas innerligt att mina kollegor gör det. Det är inte omöjligt att jag dyker upp i ett annat bloggkollektiv. Med det ger sig.

Av: Jacob

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar