2008-07-18

Ropa för guds skulle inte hej Frölunda!

Nu påstås det alltså att Honken är klar för Frölunda. Honken är ett smeknamn som kommer från efternamnet Holmqvist. Ett faktum som borde skrämma Indianerna en aning. Namnet verkar inte funka när det sys fast på klubbens tröja.
Det räcker med att gå tillbaka till förra säsongen:
Michael "slå-folk-på-käften-från-båset" Holmqvist och Andreas "är-jag-back?" Holmqvist. Den förste i fråga lyckades ju Frölunda rea bort till DIF och det verkar inte helt onsannolikt att Holmqvist nummer två även han hamnar i stockholmsklubben.
Då har Frölunda bara en kvar. Tur är nog det. Or is it?
Jag vet vad jag skulle skylla på om denna säsongen gick åt helvete om jag var frölundasupporter.

Av: Jacob

5 kommentarer:

  1. M Holmqvist räddade ju sin miserabla säsong med att slå Wallin på käften. Hade han inte gjort det hade jag tyckt illa om, men nu framstår han som lite charmig. Allt gott Holmqvist och lycka till i Djurgården!

    SvaraRadera
  2. Mats kunde inte sagt det bättre..!

    SvaraRadera
  3. "Jag är inte klar för Frölunda"

    Chockbladet kanske skulle berättat det för Holmqvist också ;)

    SvaraRadera
  4. Undrar om Dahlén och Frölunda gick ut i pressen för att sätta lite press på Holmqvuist att det är dags att skriva på nu, istället för att sitta och vänta på att en bytesdeal mellan tre klubbar i NHL ska gynna honom. Brynäs känns i alla fall väldigt mycket mer avlägset idag än igår.

    SvaraRadera
  5. japp, Chicago eller Frölunda...

    SvaraRadera