2008-08-02

Fredagspanel

Har precis lärt mig Gmail, skitprogram i min mening, så här kommer fredagspanels på lördag middag i stället, jag är även bakis som ett odjur och om jag inte minns helt fel så tror jag fler i redaktionen var ute på dåligheter igår.

Vilken är juli månads bästa hockeyhändelse?
Sudden: Julivädret. Med tanke på hur helvetiskt varmt det har varit kan man ju inte mer än längta till att ishallarna ska slås upp för träningsmatcher så man kan hitta lite svalka någonstans.
Mats: Frölundas grymma nyförvärv under månaden. Vi har guldläge utav bara h-e!
Jacob: Att hockeyhockeyhockey börjar på sitt erkännande i hockeybloggssverige.
Linus: Filmerna från FBK:s träningsläger på deras hemsida

Vilken är juli månads sämsta hockeyhändelse?
Sudden: Julivädret. Men tanke på hur helvetiskt varmt det har varit kan man ju inte förstå varför hockey överhuvudtaget ska existera då det lika gärna kan vara varmt så man kan ligga på playan året runt.
Mats: Frölundas grymma nyförvärv under månaden. Vi är favoriter och kommer bli söndermobbade när vi inte lever upp till förväntningarna...
Jacob: Att någon/några startade elitserienbloggen/elitseribloggen (länka inte, vi ska inte styra trafik dit!)
Linus: FBK:s målvaktsfantomdrömkometraketvärvning, blev ju än tydligare när Frölunda fick Honken.

Av: Linus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar