2008-08-02

Varning utfärdas!

Jävla skitliv. Jag har stått bakfull som ett ägg på jobbet hela dagen och försökt att inte andas en massa äcklig bakfylla över alla kunder. Imorgon väntar ett härligt 05-18.20pass som kan ta livet av den bäste. Men till min stora förvåning när jag kom hem precis har jag lyckats sätta på datorn i natt och spamma lite otrevliga inlägg i ett hockeyforum. Jag har inget som helst minne av detta och jag antar att min helvetiska dag på jobbet får ses som straff nog för mina otrevligheter. Håll till godo med ett av inläggen:

"Jag har hört att Hockeymagasinet kommer att upphöra helt på grund av sådana här helt jävla utomordentligt meningslösa fitt-trådar.(ja, fitt är en direkt synonym till ordet fitta, en sådan där feminin sak som 98 % av HMs läsare aldrig kommer att få se i verkliga livet)"

Slutsats:
Nu när jag är seriös hockeybloggare borde jag kanske köpa ett alkohollås till datorn för att inte reta upp hockeymobben alltför mycket.

Fan, jag stavar betydligt bättre när jag är tok-full. Vilken aha-upplevelse. Hädanefter ska vartenda inlägg jag skriver på internet göras samtidigt som jag sveper en öl för att få fram min riktiga talang.

För övrigt hade jag nog rätt, det där med 98 %. siffran skulle nog kunna skrivas upp lite till och med.

Av: Sudden

2 kommentarer:

  1. Hoho, smidigt!

    Väldigt roligt var det dock. Ska nu gå in och läsa reaktionerna.

    SvaraRadera
  2. blev inte så mycket reaktioner tyvärr.. Men de är ganska vana vid att jag bryter ihop och skäller ut dem på den där sajten.. :P

    SvaraRadera