2008-08-27

The Special One

Jag har länge haft en förkärlek till att häckla mindre begåvade hockeysupportrar. Det har väl ingen som läser den här bloggen missat. Men nu jag har nog ändå nått "rock bottom" som det så fint heter i staterna och funderar starkt på att sluta med min enda fritidssysselsättning(som är att häckla mindre begåvade hockeysupportrar).

Bakgrunden är att jag läste Ros blogg och blev som vanligt lite smått arg på både honom(även om han också tippade Färjestad som 6a) och hans läsare som har ett snitt-IQ någonstans i närheten av Paolo Robertos.

Ros berättade som vanligt att han är missnöjd med att DIF inte ska spela i Globen den här säsongen, en åsikt som han är ensam om att ha i hela hockeysverige skulle jag tro. Men i förbifarten nämner han att DIF säljer klackbiljetter som aldrig förr, för 1250 kalla, vilket till och med han ser som något positivt. Då kommenterar en FBK-anhängare(Vem är förvånad?):

"1250 kronor styck... helt otroligt. FBK tar 100 spänn styck och är rika som troll. Fortsätter det så där så är de snart i konkurs. Men vem lider med dem?"

Jag ser givetvis chansen till en fet jävla diss av detta stolpskott till Färjestadssupporter och slänger in, en i mitt tycke, väldigt bra kommentar:

"Du måste fan vara dummare än mitt vänstra ollon. Tänk människa!"

Nån mer än jag som har två?

Av: Sudden "The Special One"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar