2008-10-03

Jag väljer mellan...

För att slippa Panthers, Coyotes och liknande så har jag avgränsat tänkta "favoritlag".

Calgary Flames

Grymt farmalag på köpet

Montreal Canadiens
Häftig stämning i arenan. Tydligen.

New York Rangers
Sjuk stämning i arenan. Tydligen.

Dallas Stars
Egentligen lite för bra just nu.

New York Islanders
Känns tillräckligt B för att vara coolt.

Chicago Blackhawks
Mycket historia och snygga tröjor.

Minnesota Wild
Som dom säger själva: the state of hockey. Bara därför.

Washington Capitals
Snygg logga.

Rösta till vänster så får vi se om jag bryr mig om vad ni tycker.

Av: Jacob

2 kommentarer:

  1. "the state of hockey"? My ass... Isf skulle väl fortfarande Minnesota North Stars(kanske det coolaste hockeylaget genom tiderna finnas). Rösta nu på Chicago med den fina indianen och med Bobby Hull i spetsen!

    SvaraRadera
  2. I Minnesota finns två (2) collagelag som drar mer folk än de flesta nhl-lagen. Därav "the state of hockey"...

    Jag hade ju föredragit north stars alla dagar i veckan.

    SvaraRadera