2008-10-16

"Passar ingen som är sämre än mig själv"

Ni kommer att få leva med att jag lämnar lite rapporter om min moderklubb Säffle HC, som denna säsongne huserar i division 2, här i bloggen.

Satt och kikade igenom spelartruppen efter namn jag kände igen och hittade då detta fantastiska citat som en spelare angivit som sitt motto:

"Passar ingen som är sämre än mig själv"

Klockrent. Fler borde resonera som Säffle HC:s nummer 21.

* * * * *

Bjuder er på en bild på hockeyluffaren Trevor Bremner också. Lägg märke till hur snyggt klubbens emblem är målat bakom Trevor. Målades förmodligen dit samma år som hallen byggdes, 1988.


Av: Jacob

4 kommentarer:

  1. #21 har dessutom "inga svagheter", är "pokerproffs" och har McDonalds som favvomat. 17 år gammal också, ack du ljuva tid.

    SvaraRadera
  2. en ironiker kanske,,,känns som han kan släppa pucken till allt och alla.

    SvaraRadera
  3. Han kanske är sämst i laget helt enkelt. Rent estetiskt lämnar hans utseende ganska mycket övrigt att önska. Men han är ju inte i närheten av Jönssongenerna på den skalan heller.

    Jag är också pokerproffs förresten..

    SvaraRadera
  4. Du är välkommen hem att lira vilken kväll som helst!

    SvaraRadera