2008-10-28

Uppsnack #22

Det tog 21 uppsnack innan någon lyckades lista ut att vi inte är regerade mästare i Tips-SM:
"Sluta tippa. Ni suger fett på det."

Väldigt konstruktivt av dig Anonymous. Men det är klart att vi inte ska sluta med att tippa. Tre färska matcher idag och tre lite oväntade resultat. Höga odds idag mina vänner om ni gör som jag säger.

Skellefteå - Timrå
Idag tar mini-gnaget över serieledningen efter en förkrossande seger mot Challes Timrå.
Tips: 8–0

MODO - Brynäs
Många tror att Gävlelaget har inlett raset nu. Helt fel. Idag åker de upp till "The Heart of Hockey" och tar en förkrossande seger.
Tips: 0–8

Djurgården - Södertälje
SSK är riktigt under isen, tur för dem att de får möte Djurgården emellan åt så att de i alla fall får plocka en poäng då och då.
Tips: 4–4

Av: Jacob

5 kommentarer:

  1. Den magiska åttan i olika skepnader... Ni suger lika bra som jag när ni tippar och har förmodligen lika kul...

    1-0 till mitt gäng igår var verkligen en karamell som vi behövde. Det finns mer i godispåsen...

    SvaraRadera
  2. Uj, 8-0 x 2... Satsa (och vinna) på dom resultaten och man kan ta tjänstledigt ett par månader va?

    SvaraRadera
  3. var bara tvugen att skänka en tia till dom som lider av spelberoende, men med en jävla massa tur så är det ju denna gången jag har all min flyt i livet på en och samma gång.

    SvaraRadera
  4. Modo - Brynäs 0-8... Nästan ett Bättre Hockeytips...

    SvaraRadera