2008-11-14

Bytt är bytt

Bli stolt ägare av ett Elitserielag anno 94/95 i Bloggkollektivets första (vid succé kommer det fler) upplaga av Bytt är bytt.

Inspirerad av min mellanstadietid, då hockeybilder var viktigare än livet, sätts härmed en byteskedja igång. Och vi börjar såklart med en hockeybild.

Det finns tolv bilder att välja på (se även video):
AIK (det från Solna)
Brynäs IF
Djurgårdens IF
Västra Frölunda
Färjestads BK
HV71 (detta är alltså guldlaget från 1995)
Malmö IF
MODO Hockey
Rögle BK
Västerås IK
Luleå HF
Leksands IF



Så här funkar det. Du erbjuder mig något för en av bilderna, inte pengar om inte summan är tresiffrig. Till exempel en gammal matchtröja. Det erbjudande jag gillar mest tar jag och sen är kedjan igång. När första bytet är gjort är det dags för nästa - alltså till exempel en gammal matchtröja mot något annat. Vi håller på tills jag är nöjd eller när jag blivit erbjuden minst 100 000 kronor för något.

Men bara en bild ska alltså bort till att börja med. Hör av dig genom att kommentera detta inlägg eller genom att mejla till bloggkollektivet@gmail.com.

Glasklart? Bra, då kör vi...
Give me an offer I can't refuse.

Av: Jacob

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar