2008-11-14

Skökor och Judaskyssar

Den som fortfarande tycker att Elitserien, och framför allt serielunken, är seg och trist bör snarast omrevidera sin inställning.

Igår; en finne med en säsong i FBK bakom sig skapar kaos på alla tänkbara forum och mordhoten duggar tätt. Den gode finnen fick epitetet hora och dessutom i alla tänkbara former. "Hockeyhora" är nog mitt favorituttryck, alltså någon som åker runt i ishallar och säljer sex. Ja, jävlar i min låda, de kan man ju aldrig få nog av. Många är dom också, det kryllar ju av skökor i alla de ishallar jag har varit i. Eller hur?

Dumma, jävla, imbecilla idioter.

Mitt i allt får Tornberg nog och stämplar ut för gott, eftersom några fans tyckte att det var en bra idé att hans familj skulle få lida för en sjundeplats i Allsvenskan. Det är så begåvat så jag vill spy i deras munnar.

Dumma, jävla, imbecilla idioter.

Som grädde på moset har Jämtin skrivit på för LHC, förlåt, jag menar ju KUK ("klubben utan känsla" eller vad det nu står för som andra fans kallar dem). Det här exemplet är dock lite roligt. Hv-fansen är tokiga och likaså LHC:arna. Kan inte vara roligt att heta Jämtin en dag som denna. Eller, det är det väl aldrig, men ändå.

Åter till min första fundering. Varför blev Niskala en sköka för alla och Jämtin en Judas? Jag fattar verkligen inte. Själv gör jag min nästsista vecka på mitt nuvarande kneg. Ingen har kallat mig sköka eller Judas än. Tårta har jag dock fått.

Av: Mats

2 kommentarer:

  1. haha...nu kan vi begära stopp i debatten. Folk alltså.

    SvaraRadera
  2. Skiter igentligen i den här Niskala grejjen mer och mer, men det är ju galet hur en kille som Jämtin kan utnyttja bristen på avtal, hur länge sedan var det HV luyckönskade honom inför NHL-äventyret?

    SvaraRadera