2008-12-12

Dick till Karlstad

Spelare med mindre attitydsproblem har haft problem i Karlstad, så vad talar för att Dick Axelsson ska göra succé i Karlstad?
Ja, att han vill bevisa Djurgården fel kanske.
Att han vill överyga Detroit att han inte är dum i huvet.
Men det kan lika gärna bli en rejäl jävla flopp.

Vore jag Dick skulle jag vara glad, byta botten mot toppen kan väl aldrig vara fel. Men i sanningens namn vet jag inte om Färjestad egentligen behöver Dick. Juniorerna som fått chansen vid alla skador har inte alls gjort bort sig.

Hur som helst så ska det bli spännande att se om Dick är med den 28:e när Djurgården kommer på besök Karlstad.

Av: Jacob

3 kommentarer:

  1. Bara han gör en Bäcker så blir det här nog bra. Är oväntat possitiv till denna i min mening hyfsat oväntade värvning. Huddinge spelare brukar ju ha en jävla skalle så bara han får ordning på skallen kan dett kanske bli något, trots att han är Djurgåradre och om jag inte minns fel LOB:ad så sent som för något år sedan,

    SvaraRadera
  2. Dick Axelsson, vad är 22 år? Och redan före detting. bra jobbat.

    SvaraRadera
  3. Det här blir nog bra. Annars har vi något att skämta om ett tag framöver. Ingen kan ju dock ersätta Bäckers roll i det hela.

    SvaraRadera