2009-01-29

Uppsnack #65 ver. 2.0

Va fan! Jag skrev ju ett uppsnack som skulle publiceras en minut över midnatt idag. Men det har det ju inte gjort. Så här skrev jag i alla fall (och inte gick det särskilt bra...):

Nu har jag snackat vitt och brett på jobbet om jag är en j*vel på att tippa hockey. Upp till bevis alltså. Så här slutar det ikväll, gott folk.

Skellefteå AIK - Brynäs IF
Lite småtojt, men SAIK tar hem det här ganska så kontrollerat. 
Tips: 3-1

MODO Hockey - Timrå IK
Bah, kul möte? Kan antagligen sluta hur som helst. 
Tips: 4-3

Rögle BK - Djurgårdens IF
Lika gött att se Rögle trilla ner, så är det surt att DIF se klättra uppåt (på Frölundas bekostnad i slutändan?). 
Tips: 1-3

Södertälje SK - Frölunda HC
Äh, det håller på att skita sig för gott. Båda lagen kämpar sig till en poäng vardera. 
Tips: 2-2

Färjestads BK - Luleå HF
The big purple/green/black machine mossar det som kommer i vägen. 
Tips: 6-1

Hv71 - Linköping HC
Innan säsongen tippade jag Hv71 högt och Linköping en bit ner. Bara att hålla fast vid det. 
Tips: 4-2

Av: Mats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar