2009-01-29

Vinnare!

Ursäkta mitt försenade inlägg. Jag vill gärna skylla på att jag har plockat datordelar hela kvällen i jakten på varför min dator helt plötsligt inte startade, men jag är mer försenad än så!

En bra bit innan jul utlyste jag en tävling om vad som var fel med en bild på Djurgårdens store man, Marcus Ragnarsson. Vi fick faktiskt in ett rätt svar ganska omgående. Men jag glömde helt enkelt bort att annonsera vinnaren!

Vinnaren är ingen mindre än hockeyhockeyhockeys favoritblogg, bättre hockey! Jag vill önska ett stort jävla grattis och meddela att en signerad good charlotte-singel kommer på posten så fort du har mailat din adress till mig! E-mail: sudden@no-zine.se

Jag hoppas att singeln kommer att smaka!

(Felet på datorn var, efter mycket juckande fram och tillbaka med grafikkort, inte alls grafikkortet utan en av mina minnesstickor. Därför sitter jag numera på 2 gig i ram istället för 4. Det känns för jävligt rent ut sagt, men som tur är brukar minnen ha en livstids garanti så jag är ganska nöjd att det var de som strulade ändå!)

Av: Sudden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar