2009-02-16

Pihl, Goren och "kampen" om serieledningen, del 2

4–0.
"Jag har en känsla att Hento kommer bli den andra utbytte målvakten i LLA på mycket kort tid."
Jag citerar mig själv alltså.
Den bredd som Färjestad visar upp är helt makalös. Helt makalös.
Alla FBK:s kedjor skapar tryck och man sätter dit sina chanser.
Marcus Paulsson tvåmålsskytt i sin tredje match och jävlar vad glad han blev.
Ni som inte har insett är Färjestad är en guldkandidat så det sjunger om det bör vakna till nu.
* * * * *
Kåberg, har du blivit mesig?
Hlavac bjöd mer eller mindre upp till dans men Emil avböjer.
Är det någon gång man ska ta en fajt när man heter Kåberg är det väl när man kan få motståndarlagets bästa spelare med sig ut.
* * * * *
Fram till att Färjestad startade sitt FYRverkeri var matchen jämn och Linköping inte alls dåliga. Det var jävligt tajt spel och mycket avslut från dåliga lägen.
Sen sa det pang.
Ja, jävlar vilka perioder vi har fått set den senaste tiden här i LLA.
Nu måste jag vila upp mig.

Av: Jacob

1 kommentar:

  1. Det är bara att lyfta på hatten för dig, för inte fan trodde jag färjestad skulle köra över det andra topplaget på sådan kort tid.

    SvaraRadera