2009-02-24

Uppsnack #75

Tre av tre i går, skam den som ger sig, kan meddela för alla som undrar att mitt spelkonto börjar sina ganska ordentligt, för er som läser här och har lite skalle med er har jag varit rena vinstmaskinen på slutet, spela i rakt motsatt riktning av vad dåren tippar så är pengarna era.

Djurgården - Skellefteå
Jag vill ha dif i slutspel, C Söderström hittar tillbaka till sarghörnerna idag, han har ju varit bra rakt igenom hela detta året, trotts att jag hävdat motsatsen.
Tips: 4-2

Linköping - Södertälje
Ligans två formsvagaste lags möt i en mycket spännande match i CC. Jag tror att LHC faktiskt klarar av att vinna mott SSK i dag. Men Högga ställer till med vissa problem.
Tips: 4-3

HV71 - Brynäs
Jag vill ha dif I slutspel. Brynäs är Ojämna och HV trummar ändå på vinst idag och de är de enda som kan på pappret hota FBK från seriesegern.
Tips: 3-1

Av: Linus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar