2009-02-28

Uppsnack #77

Skellefteå AIK - Linköping HC

Det är väl för mycket begärt att SAIK ska vinna över LHC, men nu tippas det med hjärtat och andraplatsen hägrar för Frölunda. Gooooo Indiaaaaaans!
Tips: 3-2

MODO Hockey - Södertälje SK
Jag utgår från att det är gratis inträde.
Tips: 1-1

Timrå IK - Luleå HF
Kom igen nu Dieter Kalt, för fan... Är inte så sugen på att förlora det beryktade pizza/porr-vadet.
Tips: 0-8 (varav Dieter gör fem mål, kanske sex till och med)

Brynäs IF - Färjestads  BK
Om jag inte missminner mig helt fel, så förlorade FBK mot Brynäs i början av säsongen när superförvärvet Divis vaktade kassen (ja, man tröttnar aldrig på att häckla honom lite). Favorit i repris idag. Om mitt minne svek mig och så inte alls var fallet, så kommer det ändå att sluta som nedan.
Tips: 4-1 

Frölunda HC - Djurgårdens IF
Piece of cake. Gooooo Indiaaaaaans!
Tips: 6-1

Hv71 - Rögle BK
Sista matchen för bröderna Abbott. Eller har de skrivit nåt nytt kontrakt egentligen? Bra går det i alla fall inte.
Tips: 4-2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar