2008-07-23

Sist in - Först ut!

Jaha, här har ni då en nakenbild på mig själv och några av mina närmare vänner. Det är mycket censurerat, jag vet. Men jag vill inte stöta mig med alla läsare genom att ge er bilder på otäcka skrev, eller göra er avundsjuka på min mandom. Den här bilden är en i raden på nakenhet som ska locka fler läsare till bloggen och följer helt vår strategi för framtiden. Jag publicerar dock motvilligt bilden pga misstolkningar i kontraktet(jag förvisso inte har skrivit på än, men som gäller muntligt). Tydligen har det utan min vetskap funnits en paragraf som lyder:

"Sudden, enligt Bloggkollektivets stadgar som du accepterade samma sekund du skrev på avtalet, så är det du som ska publicera en nakenbild på dig själv inom snar framtid enligt principen sist in - först ut." - Mats

Jag vet inte om jag tolkar det här rätt. Men "sist in - först ut" borde betyda att det är jag som börjar, och de andra som följer.. Eller vad säger ni läsare? Visst är det så! Därför antar jag att näste man till rakning är Linus, Jacob eller Mats baserat på ålder kanske, då de startade bloggen tillsammans. Annars kan vi ju börja om jag köra med penislängd, störst kör först. Jag antar att jag ska publicera en bild före de andra i vilket fall.

För er som undrar varför jag har en bild på mig själv det där enda plagget som skyler kroppen är en strumpa finns det en enkel förklaring. En kär vän fyllde 25 år förra hösten. Vi i det närmsta kompisgänget funderade länge på vad fan man skulle ge honom. Till sist enades vi om att helt sonika fixa en kamera, bryta oss in i hans lägenhet, klä av oss nakna, klä på oss strumpor på snorren och ta en jävla massa kort i hans soffa, säng, skrivbord, toalett och besudla lägenheten totalt. Sagt och gjort, det här var en av bilderna som inte användes i slutändan då jag tydligen dolde för mångas stoltheter med min kroppshydda. Annars var det kletigt och fint att ligga i knät på 4 nakna karlar. En upplevelse som man helst bara vill göra en gång i livet bör tilläggas.

Är det här hockeyhockeyhockey.se's egna "Janne Huokko"skandal månne? Vem vet vem vet...

Av: Sudden

2 kommentarer:

  1. Ojoj. Du sätter press på oss nu. Vi får ha ett extrainkallat styrelsemöte helt enkelt och bestämma vad det är som avgör vem som är näste man till rakning.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag skrattar så jag gråter! Fantastisk idé!

    Men Sudden, hur känns det att veta att Janne kanske tittar på bilden i detta nu och tar på sig själv på könet?

    Jag hade nog tyckte det var lite coolt...

    SvaraRadera