2008-10-18

Serieledarna på besök i LLA

I eftermiddag kommer Brynäs på besök till Karlstad och ska försöka ta en seger i LLA, något som inte hänt de senaste tolv försöken. Vi får se om historia spelar någon roll. Intressant också är att Lee Goren gör sin första match i FBK-tröjan, dock skulle Färjestad behöver en "artist-back" i dag. Både Latikainen och Granak är borta med skador, mycket istid för Motin och Skålberg således.

* * * * *

50 % av Bloggkollektivet kommer dessutom att vara på plats. Linus ska försöka smälta in bland pöbeln på andra etage, medan jag själv sitter i korridoren som hänger i taket (jag har jobbiga tvångstankar varje gång jag är där - snart trillar skiten ner).

* * * * *

I dag ska jag i alla fall servera er så mycket rapporter jag bara hinner, så häng med. På hockeyhockeyhockey.se blir det hockey hela eftermiddagen. Ni kan också se fram emot någon form av uppsnack, en liten rapport från matchen jag var på i går (Bofors-Malmö).

Hörs senare.

Av: Jacob

3 kommentarer:

  1. Absurt men skönt ändå att vakna upp på Ön och inte att det enda man har att ha på sig är kostym... stilig/bakfull kille på andra etage idag...

    SvaraRadera
  2. "Ön och inte att" ska vara "Ön och inse att"

    SvaraRadera
  3. Är du obekväm att gå på match i kostym så kanske det finns något i garderoben här som funkar.

    SvaraRadera